Υποβάλετε το αίτημα, παράπονο ή ερώτηση σας, στην πύλη εξυπηρέτησης πολιτών. Σε σύντομο χρονικό διάστημα οι αρμόδιες υπηρεσίες, θα σας απαντήσουν. Διευρύνουμε διαρκώς τις πύλες επικοινωνίας του Υπουργείου μαζί σας, για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.

 Καταχώρηση Αιτήματος   |   Αναζήτηση Αιτήματος

 

 

  • All
  • Για την Επιχείρηση
  • Για τον Έμπορο
  • Για τον Αλιέα
  • Για τον Γεωπόνο
  • Για τον Γεωργό
  • Για τον Κτηνίατρο
  • Για τον Κτηνοτρόφο
  • Για τον Παραγωγό
  • Για τον Πολίτη
  • Για τον Συνεταιρισμό
  • Ψηφιακές Υπηρεσίες Γεωργικών Φαρμάκων
  • Default
  • Title
load more hold SHIFT key to load all load all

Συνδεσεις

Πρόγραμμα Διάυγεια  |  Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων open gov gr data gov gr

minagricmap

Πληροφορίες


1540 Κέντρο Εξυπηρέτησης Αγροτών 


Ο τηλεφωνικός αριθμός "1540" αποτελεί σύστημα, αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Διασυνδέεται με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και προσφέρει υπηρεσίες αυτοματοποιημένης απάντησης.

Οι μέχρι σήμερα διαθέσιμες "1540" υπηρεσίες είναι:

  • Απάντηση Εκπροσώπου του Υπουργείου.
  • Η ενημέρωση για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ (απαιτείται ταυτοποίηση του Δικαιούχου με Α.Φ.Μ. και τα 4 τελευταία ψηφία της Αστ. Ταυτότητας)
  • Καταγγελίες που αφορούν στην προέλευση κρέατος
  • Η ενημέρωση για τα Ελληνικά Τρόφιμα
  • Η ενημέρωση για τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ 

Επικοινωνία

 

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων |

Διεύθυνση: Αχαρνών 2, Αθήνα, 101 76, Ελλάδα |

Τηλεφωνικό Κέντρο: +30 (210) 212-4000 |  

Κέντρο εξυπηρέτησης Αγροτών: 1540 και το emailinfo@minagric.gr |

 

Η ταχυδρομική διεύθυνση της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι: Αχαρνών 381 & Δεστούνη 2,

Τ.Κ.: 111 43, Αθήνα.

 

 

 

Κοινωνικά Δίκτυα

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: