«Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για ένταξη στο Ειδικό Μέτρο Στήριξης «Προώθηση οίνων σε τρίτες χώρες» **** «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ για συμμετοχή νεοφυών εταιριών στο πιλοτικό πρόγραμμα “Accelerator Program for start-ups in the field of agriculture between China and the countries of Central and Eastern Europe”» **** «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Αποτελεσμάτων 1ης κατάταξης του Μέτρου 22 » **** «Χορήγηση αδειών αλίευσης τόννου (Thunnus thynnus) για το έτος 2023» **** «Χορήγηση αδειών αλίευσης ξιφία και μακρύπτερου τόννου για το έτος 2023» **** «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Δημοσιοποίησης Πινάκων Εγκεκριμένων και Απορριπτόμενων Αιτήσεων Στήριξης/Πληρωμής Μέτρου 13 (Εξισωτική Αποζημίωση) του ΠΑΑ 2014-2020, έτους 2022» **** « Απόφαση Ένταξης Πράξεων στο Μέτρο 13 του ΠΑΑ 2014-2020 για το έτος 2022 » **** « Εγκρίθηκε από την Ε. Επιτροπή το νέο Πρόγραμμα Αλιείας, Υδατοκαλλιέργειας και Θάλασσας (ΠΑΛΥΘ) 2021-2027 » **** «3η Τροποποίηση της 1183/143626/14-06-2019 απόφασης ένταξης πράξεων στη Δράση 4.2.2 » **** «6η Τροποποίηση της 1264/158482/28-06-2019 Απόφασης Ένταξης Πράξεων στη Δράση 4.2.1» **** «Οδηγίες σχετικά με παρεκκλίσεις από ΚΓΠΚ 7 και ΚΓΠΚ 8 για το 2023» **** ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ: « Εξαγωγές Αγροτικών Προϊόντων (EasyAgroExpo) » **** « Ανανέωση του Πιστοποιητικού Γνώσεων & Κατάρτισης στην Ορθολογική Χρήση των Γεωργικών Φαρμάκων» **** ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ «ΜΗΤΡΩΟ ΕΜΠΟΡΩΝ ΖΩΝΤΩΝ ΖΩΩΝ» **** «Συνταγή Χρήσης Γεωργικών Φαρμάκων»

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στα πλαίσια ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης – ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού, υλοποίησε μία καινοτόμα mobile πλατφόρμα για «έξυπνες» συσκευές (smartphones). Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.

  1. Υπηρεσίες ενημέρωσης (δελτία τύπου, ανακοινώσεις Υπουργείου κλπ)
  2. Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων - Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.
  3. Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης – Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματα και υποθέσεις τους. Ενδεικτικά:
    • Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ
    • Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ
    • Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
    • Οφειλές προς ΕΛΓΑ
    • Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
  4. Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης - συμβουλευτικής - Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του. Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν. Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

Μπορείτε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε την εφαρμογή από το play store (για android) ή από το apple store (για iOS), κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο.

play store icons

apple store icons

 

 

 

Poster i Agric New 100321

 

Ευρωπαική νομική επικαιρότητα 4

dark blue el311218

Η διαδικτυακή πύλη «Η Ευρώπη σου» παρέχει στους πολίτες και στις επιχειρήσεις πρακτικές πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους και τις προσφερόμενες ευκαιρίες στο εσωτερικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Συνδεσεις

Πρόγραμμα Διάυγεια  |  Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων open gov gr data gov gr

minagricmap

Πληροφορίες


1540 Κέντρο Εξυπηρέτησης Αγροτών 


Ο τηλεφωνικός αριθμός "1540" αποτελεί σύστημα, αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Διασυνδέεται με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και προσφέρει υπηρεσίες αυτοματοποιημένης απάντησης.

Οι μέχρι σήμερα διαθέσιμες "1540" υπηρεσίες είναι:

  • Απάντηση Εκπροσώπου του Υπουργείου.
  • Η ενημέρωση για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ (απαιτείται ταυτοποίηση του Δικαιούχου με Α.Φ.Μ. και τα 4 τελευταία ψηφία της Αστ. Ταυτότητας)
  • Καταγγελίες που αφορούν στην προέλευση κρέατος
  • Η ενημέρωση για τα Ελληνικά Τρόφιμα
  • Η ενημέρωση για τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ 

Επικοινωνία

 

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων |

Διεύθυνση: Αχαρνών 2, Αθήνα, 101 76, Ελλάδα |

Τηλεφωνικό Κέντρο: +30 (210) 212-4000 |  

Κέντρο εξυπηρέτησης Αγροτών: 1540 και το email |

 

Η ταχυδρομική διεύθυνση της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι: Αχαρνών 381 & Δεστούνη 2,

Τ.Κ.: 111 43, Αθήνα.

 

 

 

Κοινωνικά Δίκτυα

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: